Wednesday 18 January 2012

BELLA ITALIA

Ligger i sängen och är sjuk. Bjuder på bilder från Italien. /Kram


In my bed still because I am ill. I have pictures from Italy for you./Hugs


In the lobby of the hotel where the famous drink "Bellini" was invented.
We drank Porsecco Aperol and Good Wine


My brother Markus and I in Venice

My beautiful sister in law

mom, dad, daisy and markus

my family

got bored in a museum

Enjoying the taxi boats


Beautiful Daisy in Lago di Garda

My momma

Sister in law and my brother



Daddy and I


My parents


at the Garda Lake

6 comments:

  1. Åh vilka härliga bilder! :)

    ReplyDelete
  2. Vilken underbar blogg du har.. :)

    Jag är med i en tävling hos Go Attention där man kan VINNA ETT GRATIS PLAGG från Go Attentions webshop! Superenkelt att va med, lätt som en plätt.. var med du också :)
    http://goattention.se

    Hoppas du får en superdag! Chhhaaooo :)

    ReplyDelete
  3. ååh, så härliga bilder Maja!

    åh, du är allt för fin! Du gjorde min dag Maja!
    Tuva kan du kalla mig, förresten.
    Men shit pommes vad coolt att du åker hem var 6'e vecka??! Men är det inte lite jobbigt ändå, eller går det bra?
    Men hallå, bor du i LONDON? Det är ju så sjuuukt grymt ändå. Bor du hos en värdfamilj? + att du får världens finaste engelska! Brittisk engelska är helt klart vackrast, vackrare än franska, och det är svårt att slå.
    massor av kramar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tackar, visst är det fint i Italien!

      Det går jättebra, bor bara 15 min bort ifrån Gatwick Airport och flyget hem till Österrike (där bor min familj) tar bara 1h45min. Det funkar superbra och är inte alls dyrt.

      Jag bor i ett gästhus i trädgården av en trevlig familj, äter kvällsmat med dom ibland och går på Yoga med mamman. Men det är inte riktigt en värdfamilj. Jag handlar mat själv och allt annat med egentligen. Det är mer så att jag hyr deras gästhus.

      Älskar britisk engelska med tycker amerikanska är mycket coolare..skrattar typ vareda gång jag hör amerikanare! :)

      Roligt att du kikade in här! Hope we stay in touch xx

      Delete
  4. - åh, tack! vad glad jag blir :)

    ReplyDelete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja