Sunday 22 January 2012

LONDON #2

Jobbar som vanligt hela helgen och därför blir det tidsinställda "bildbomb-inlägg". Här har ni i alla fall del 2 av Londonbilder. Säg gärna om ni tycker det är kul att se bildbomber eller inte. 


As usual I'm working all weekend and all my posts are "timed" picture-posts. Anyway, here is part 2 of my London pictures. Please tell me if you like these kind of posts or not. xx



Mahiki- Londons coolaste bar!

Planking i en av Londons förorter

Min fina Kompis Emily "plankar i en Resturang

Liz plankar på poijkvännen

Utgång

Snygga Kylie i Topshop Blazer och Pants

Pappa besöker mig , vecka 3

Utgång i Dorking

Lovebox festival London

Hej tjej!

Vi såg Example

Målade med nagellack

Träffade nya kompisar

Hade de skojigt med Tigger

Jag Posar

Jag färgar håret Jordgubbsblond

Innan utgång

Jag fyller 18

Vi dricker Champagne

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja