Thursday 26 January 2012

TODAYS OUTFIT




YOGA ?
Top- Tophop
Läderjacka- Topshop
Jens- Topshop
Skor- Jeffrey Campbell
Smycke- Forever21

Alla Bilder är tagna i mitt sovrum med min Macbooks Webcam. Tyvärr så är kameran forfarande sönder, får ångest snart. Det blir ju liksom inte alls samma sak när man fotar med webcam om man är van vid systemkamera. Nåja, det lär komma "fina" bilder snart. Är på bra humör idag. Solen skiner för en gång skull och jag har så många nya kläder i min garderob. Ska ta mig en härlig promenad nu och sen bör jag plugga lite och förbereda tidsinställda inlägg inför helgen då jag kommer jobba mycket.//KRAM


All pictures are taken in my bedroom with my MacBooks webcam. Unfortunately my real camera is still broken and I am freaking out. It's just not the same with a webcam. Anyway...I will get it back soon and then you'll see lots of beautiful, sharp and good quality pictures. I am in a really good mood today as the sun is shining and I have lots of new and beautiful clothes in my wardrobe. I gonna go for a long wolk before I start preparing posts for the weekend (workworkwork) and I should study as well. //HUGS

9 comments:

  1. Så jävla snygg du är! Älskar skorna

    ReplyDelete
  2. Tassar förbi och lämnar avtryck när jag kikat igenom bloggen din :) Hoppas du får en fortsatt bra kväll


    ..::Fotoblogen om vikt och träning utan dieter och gym::..

    ReplyDelete
  3. Gud! jag älskar dina Jeffrey Campbell skor!♥ Kan ju passa på att säga att jag skulle vela bo i London jag med ^^♥ hoppas du har det bra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så mycket, dom finns som sagt och köpa på Office eller Topshop. //Kram

      Delete
  4. Hej hittade din blogg genom en annan, blev lite advundsjuk när jag läste att du bodde i London, är allt bra där ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Vad kul att du kikade in, här är allt bra men jag väntar fortfarande på snö. Det regnar bara hela dagen!

      Delete
  5. Sjuuuukt snygga bilder <3 Puss

    ReplyDelete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja