Friday 20 January 2012

WE ARE THE WORLD

BESÖKARREKORD!Vet inte vad som hände, men hoppade från 300 tills över tusen idag,väldigt konstigt men Sjukt kul!!!
Ska snart hoppa i sängen så att jag är pigg i morgon. Det är helg och för min del betyder det jobb.Kolla nyss på dagens statistik och såg att det var folk ifrån alla delar av världen som läste min blogg. Roligt!TACKTACKTACK


Hey guys!From 300 readers to over a 1000., kind of strange but WOW this is crazy!!
I'm going to bed in a minute because I gotta get up early tomorrow. Weeked means work for me ;) Just checked todays statistics and it look fantastic. People from all over the world are visiting my blog. AWESOME!THANK YOU THANK YOU THANK YOU!

Mamma och Jag hemma i Österrike!

Dagens Läsare: 
(Sverige, Usa, England, Finnland, Tyskland, Danmark, Spanien, Brasilien, Norge, Ungarn) = 
( Sweden, UK, Finland, Germany, Denmark, Spain, Brasil, Norway, Hungary)



Schweden
1.237
Vereinigte Staaten
129
Vereinigtes Königreich
60
Finnland
55
Deutschland
43
Dänemark
34
Spanien
23
Brasilien
21
Norwegen
16
Ungarn
13

2 comments:

  1. Grattis till besöksrekordet! :)

    Härlig blogg du har! :) kram xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så jättemycket! Blev så glad att jag skuttade omkring i lägenheten och dansade ;) Skönt att folk tycker det är kul att läsa min blogg!

      Titta gärna in igen xx

      Delete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja