Wednesday 8 February 2012

GOD MOOORGOON!



Pigg som en loppa steg jag ur sängen idag, gårdagens humör är som bortblåst. Kände mig så pass bra att jag gjorde en liten "film" imorse. Resultat får ni se när jag kommer hem, ska till stan och springa runt på olika ärenden. //Kram Banan 

After yesterdays down I'm now wide awake and filled with energy again. I felt so good this morning that I even made a little film. I'll show it to you as soon as I get a minute but I'm off to town now to get some stuff sorted. //Hugs Pugs 

3 comments:

  1. Haha vad spännande! :)

    Försökte komma åt din blogg via bloppfashion men lyckades inte då du inte lagt till den på din profil...

    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack för tipset, ändrade det nu! Ska bara sortera min garderob och snart lägga upp en massa kläder och spara lite och KÖPA KÖPA KÖPA :) //Kram

      Delete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja