Monday 27 February 2012

DAGBOK/NOTEBOOK

Jag har en dagbok som jag proppar full med inspiration, planer, idéer, händelser och liksom hela mitt liv. Köpte den för ca 9 Pund (Cavallini & Co)och så jag har även en Weekly Planer ifrån samma märke.Tycker det är skönt att skriva av mig vare sig det är här på bloggen eller i min dagbok. Sen så hjälper det mig att rensa tankarna, sammanfatta idéer och organisera mitt liv. PÖSS PÅ ER!!!

Såhär ser en helt vanlig sida ut i min dag/notebook. Klistrar in mycket bilder och skriver dikter, texter osv.



2 comments:

  1. Håller med dig! Rensa tankar i en blogg eller riktigt dagbok är guld värt! :)

    ReplyDelete
  2. I do this too, it's the best way to clear your head. Lovely colours in yours :)

    ReplyDelete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja