Friday 10 February 2012

OH SNOW



God Morgon! Har lite smått Panik, det har snöat i London och fastän jag älskar snö så kunde den ju verkligen inte komma vid en sämre tid. Hoppas inte mitt flyg blir inställt nu!!Låg vaken enda tills klockan 3 igår, är så sjukt taggad att få åka hem idag. Sist jag var hemma var det jul så det är inte länge sedan men gud vad jag längtat. Ska åka skidor massar, festa med goda vänner, äta fin mat med släktingar, mysa med familjen, ut och rida med mina hästar, ta långa promenader med min hund och ha det allmänt gött. Vad är det man säger "borta bra men hemma bäst". Hoppas ni alla får en kort sista skoldag innan sportlovet drar igång, själv har jag  några timmar College innan och jag vet att det kommer  kännas oändligt långa. Sen så bär det av till Gatwick som bara är 15 minuter med tåget och sen ÖSTERRIKE" 

Good morning! Snow again, you must be frisking kidding me? Panik start coming now because I really don't want my flight to be cancelled.I was wide awake until 3 o'clock last night, to excited to sleep. Today's the day I'm going home for half term holiday, haven't been home since christmas. I gonna go skiing, party with friends, eat good food with relatives, chill with the family, take my dog for a walk and my horse for a ride and just have an awesome time in general Hope you all get a short school day, I know mine is gonna feel forever even if it's a short one. After college I'm off to Gatwick which is just 15 minutes away and then I'm home soon in AUSTRIA!

1 comment:

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja