Sunday 5 February 2012

SUNDAYS OUTFIT


Såhär ser jag ut idag. Drog på mig min stora Topshop myströja och ett par sköna jeans. Känner mig som döden själv (som ni ser på bild 2). Jobbade som en toke igår och kom inte hem förän klockan halv2. Ska dra till jobbet om någon minut. Blir i vanlig ordning Starbucks med min fina vän och sen 30 minuters bilfärd till jobbet. Önskar er alla en underbar dag och vi hörs som vanligt under dagen //Kram


This is how I look today. I'm wearing my oversized Topshop-jumper and a comfy pair of jeans. I feel like the death itself (as you can see on pic2). Worked like a insane person yesterday and did not come home until half 1 in the morning. This morning will continue as always Starbucks with a good friend and then a 30 minutes journey to work. You all have a awesome day and we'll be in touch during the day //Hugs

1 comment:

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja