Tuesday 7 February 2012

TUESDAY


Vaknade av mig själv i morse, helt utan väckarklocka! Känner mig utvilad och glad, redo att gå till skolan. På bilden har jag nyss vaknat och har ingen make up på mig alls. Inte så fint men så ser man ut. Ska fixa håret, sminka mig, käka frukost och ta outfitbilder innan jag drar iväg ut i kylan. //Kramisar


This morning I woke up all by myself without my alarm clock beeping. I feel fresh and happy, ready for a schooldays. On the picture above I just woke up and I'm not wearing any make up. Not very pretty but hey, that's life. I gonna get my hair ready now, do my make up, eat breakfast and take some outfit pictures before I go to college in the freezing cold. //Hugs

3 comments:

  1. du set fin ut utan makeup ändå ;)

    ReplyDelete
  2. sjukt skönt att vakna så utvilad! alldeles av sig själv :D

    ReplyDelete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja