Thursday 29 March 2012

LIFE IS GOOD

Pimms,Lemonade,Orange,Strawberries,Cucumber and Mint

Alexandra and me


FIIN ONSDAG!Hade en underbar dag i stallet igår med min fina sköthäst Tally, som är en irländsk mixras. Han är så sööööt den finingen och han gör mitt lillhjärta varmt så varmt. Cyklade till stallet och höll på att dö..det har 23 grader!!!! Svettade som ett svin men såklart är sol bättre än regn.

När jag kom hem lade jag min trötta kropp i solen och somnade.Sedan käkade jag lunch i min trädgård med Alek och vi snackade om allt mellan himmel och jord. När jag sedan var nyduschad och luktade gött drog jag till Alexandra min fina Latina. Vi drack Pimms, rökte tills lungorna gjorde ont och skratta tills tårarna komm...hon är nämligen bäst och roligast i världen min fina vänn.

Torsdagen har varit lika fin hittills den med. Körde på en mörk sotning kring mina ögon och fick komplimanger av 3 killar idag. NÖJD TJEJ HEJ! Har på mig en aprikosfärgad playsuit och sandaler i guld. SOL SOL JAG ÄLSKAR DIG. Det har 22 grader idag och jag njuter. Ha en fin torsdag eftermiddag. Vi hörs ..PussPuss

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja