Friday 18 May 2012

ATT PRIORITERA

Fick nyss ett mail av en arg tjej som tycker att om jag borde uppdatera mera annars slutar hon läsa.Jag vet att bloggen har legat lite lågt men nu är det så här, den kommande veckan har jag fyra jättestora prov och med betygen jag får ska jag ansöka till UNIVERSITET...så dom måste vara bra. Den senaste veckan har jag pluggat varje dag och suttit i skolans bibliotek precis hela tiden. Jag är alltså borta från klockan 9 ända tills klockan 6-7 på kvällen. Jag orkar inte fota outfits och skriva långa texter bara för att. Jag har ju andra saker att göra med. Det måste tvättas, städas, fixas och grejas. Jag har ju faktiskt ett liv. 

Idag har det inte varit annorlunda, började tidigt och har köttat i biblioteket hela dagen. Nu är jag dödstrött och ska kolla "Unga Läkare" och äta för första gången idag.Hoppas ni får en underbar fredagskväll vänner.PUSS

4 comments:

  1. Kämpa på! Hoppas det går bra med alla prov! :)

    ReplyDelete
  2. det är lite roligt med sånna mejl, bloggar är ändå till för att uppdatera när man vill. när man har tid och lust :) det ska va roligt liksom! men samtidigt får man se det positivt att få sånna mejl för då beryder det att personen vill se och läsa mer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag tycker det med, har jag lust och tid att uppdatera så gör jag det och jag tycker det är kul att blogga, framförallt för alla snälla kommentarer/mail man får. Och du har rätt, man ska se det hela positivt. :) Väldigt fin blogg du har btw. Kram

      Delete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja