Tuesday 1 May 2012

FÖRSTA MAJ

"Pärla" och min vän Hanna och "Angelo" och jag för några år sedan i mitt stall hemma.
Min egna häst "ANGELO" hemma i österrike! Du är saknad min vän <3
Nu börja det kännas som att sommaren kommer. Underbart väder med sol och värme här i södra England idag. Dagen började med sovmorgon och en stor frukost, sedan hade jag 2 lektioner i skolan och sen drog jag till stallet och min sköthäst Linnie. Tog mig en lång uteritt i skogen och njöt bara av att få rida. Känner mig konstigt nog alltid pigg efter att jag har sportat. Cyklar ju till och från stallet och det är faktiskt skönt att röra på sig. Nu blir det att hoppa i duschen och käka kvällsmat. Ha det bra 

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja