Tuesday 8 May 2012

VAD DU E SNÄLL MIN KÄRA LILLA PONNY

Mina ridkläder ;-) 
 Gud vad jag älskar att rida,det är så roligt och avslappnande på samma gång. Finns verkligen inget bättre en att ta sin häst och rida ut. Först var det hoppträning på G och sedan red jag ut i solen med min fina Linney. Ska be Chloe att ta bilder i morgon. Det regnade hela förmiddagen men när jag drog till stallet kom solen fram igen-jag blev så glad men det va jobbigt att cykla när det blev så varmt. Hur som helst ska jag hoppa i badet nu och sedan kolla på nyaste 90210 avsnittet. Liam är föööör snyygggggg!!

1 comment:

  1. Finns ingen känsla som kan jämföras med ridning, det är så otroligt! Fin blogg hade du också :)

    ReplyDelete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja