Saturday 16 June 2012

TAGGAD SVENSK TJEJ

Taggad sverige fan innan matchen. 
Hej vänner! Nu har Sverige åkt ut ur EM2012.  Jag som var så segessäker innan matchen, tyvärr så hade England lite mer tur. Nåvääl...Blev ändå en lyckad kväll i London med fina vänner och mycket skratt och drick. Ligger lite halvdöd i soffan nu efter en joggingtur ute i skogen. 


Jag vet att jag har varit sämst med updates, men man får inte glömma att leva livet. Tycker det är kul med bloggning och att det faktiskt är så många som läser min lilla blogg, men skulle jag bara sitta hemma framför datan..skulle ju inte ni ha något kul att läsa om.


Har sjukt mycket att skriva ner, berätta och visa..men jag ska ta lite i taget. Först och främst så är jag kär och hela min kropp är spänd av lycka och glädje. Vill bara hoppa och dansa hela tiden. Mina vänner säger att det syns att jag e kär..dom säger jag har en "love-glow". 


Sen så är ju sommaren entligen på väg..just nu så blåser det som attans i London och mörka moln ligger över stan, men det ska bli bättre snart....vi hoppas! 


Nu blir det entligen dags för lite käk.Puss

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja