Sunday 8 July 2012

MY WEEK IN PICTURES

Hej internet, jag lever!! Har haft en underbar vecka med solsken, utgång och mycket ridning. Eftersom jag snart lämnar England för 2 månaders sommarlov i Sverige/Österrike så har jag prioriterat vänner och hästen denna veckan. Nu får ni en bildbomb. PUSS

Red i ösregnet med min finaste Linnea som kallas för Linnie 
Uteritt i skogen

Dressyr

Det blev utgång med underbara vänner

Alexandra och Viktor tog bilder med min Macbook kamera

Vi solade

Vi satt i Bubbelbadet och drack vin


Jag sprang runt barbent med fina kjolar.

Älskar mitt rosa läpptsift

Visar upp min fina ring

Underbara polle <3 

Vet inte vad jag kollar på, men detta är iaf min fina vän Louisa och hästen Linnie 

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja