Sunday 24 June 2012

GIRLS NIGHT OUT

Hej bloggen! Vilken helg asså. Efter midsommarfirandet i fredags trodde jag inte att jag skulle orka att gå ut en gång till, men min bästis Alli tjatade i flera timmar så till slut sa jag "fuck it..you only live once". Det blev förfest hos Jas och sedan drog vi till en nattklubb som heter Shelleys här i Horsham. Vi dansade och drack Tequila och idag mår jag som förtjänat. Men vilken rolig kväll vi hade. Hoppas eran helg har varit precis lika fin som min.Alli tog massvis med bilder med hennes nya Iphone.

Nu ska jag sova lite till och sedan blir det lite mat och ridning. Puss vänner
Jas, Alli och jag. Vi var alla helt klädda i Topshop förutom Allis väska som är Zara
Jag och Adam i Jas trädgård
Mina underbara tejer
Alli klarar av att dricka hur mycket Tequila som helst- hon är ifrån Mexico. Jas och jag tyckte det var äckligt
Hela gänget. <3 Underbar kväll

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja