Saturday 23 June 2012

GLAD MIDSOMMAR

Hej vänner!Jag kom nyss hem från en lite annorlunda midsommarfest. Jag ska ta allt från början:
Jag tog tåget från Horsham till Hackney klockan 16:52. I ena handen hade jag en proppfull handväska med bestick, muggar, vin, jordgubbar, pimms, gurka osv och i den andra handen hade jag en jättestor jordgubbspaj. Jag gick vilse 3 gånger men efter flera telefonsamtal hittade jag Craig vid 8-tiden som visade mig vart vi skulle. Planen var ju att fira midsommar i fina London Fields parken med grillning, gitarr, kubb och hela köret men det hade regnat tidigare så allt var blött. Vi bestämde oss därför att leta upp den närmaste puben och fira där. Det regnade som tur va inte under kvällen så vi kunde sitta i innegården och njuta. Det var inga problem att äta den egna pajen i puben-dom va jättetrevliga. Vi köpte såklart drinkarna i puben först men ju senare de blev desto mindre brydde vi oss om alla regler så till slut drack vi ur våra egna flaskor. (CHEEKY) Vi rökte, dansade, sjöng och drack till långt efter midnatt och det var ett underbart gäng blandat med tjejer och killar från Italien, Sverige, Österrike, Tyskland, Turkiet, Danmark, Argentinie, Spanien och England.
När alla hade blivit lite för fulla stack vi hem till fina Millens lägenhet kollade på film och somnade i Mulberrykalsonger. Millen och jag vaknade ganska så tidigt, så vi bestämmde oss för att sätta oss i ett litet franskt fik och käka frukost. Muuummmss also fransmän vet vad som är gott. Efter det drog jag mig hemmåt och nu ligger jag i sängen. Helnöjd med min första midsommar i London. Hoppas att ni alla hade en underbar midsommarafton .PUSS
London Fields Park
Jordgubbspaj med vit choklad
Muffin med Lax,Spinat och Bernais sauce
Fina Millen dagen efter midsommar
Den bekanta kuken (!!) Vilket namn för en pub asså
Midsommarafton
Detta hade jag på mig. Gröna byxan -Topshop !Top-Forever21!Skor-Converse

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja